Sprawa mordu na profesorach lwowskich nadal jest otwarta

p

Konferencja naukowa

Sprawa mordu na profesorach lwowskich nadal jest otwarta”

Program konferencji nawiązuje do ostatniego zdania Wspomnień wojennych Karoliny Lanckorońskiej.

Prelegenci: ks. prof. dr hab. Franciszek Longchamps de Bérier, dr Elżbieta Orman, dr hab. Adam Redzik, prof. UW, oraz dr hab. Andrzej A. Zięba.

Prowadzenie: prof. dr hab. Krzysztof Stopka.

Organizatorzy:

Zakład Stosunków Etnicznych w Europie i Muzeum Uniwersytetu Jagiellońskiego

Komisja Wschodnioeuropejska Polskiej Akademii Umiejętności

Instytut Pamięci Narodowej i Stanica Kresowa

Honorowy patronat:

prof. dr hab. Ryszard Legutko, poseł do Parlamentu Europejskiego

dr Jarosław Szarek, prezes Instytutu Pamięci Narodowej

Kraków, Collegium Maius UJ, 17 grudnia 2016 roku

(zdj. wideo, transmisja na żywo do niepoprawneradio.pl  – Józef Wieczorek)

1.jpg

3.jpg

15

4.jpg

5

7

6

8.jpg

2.jpg

13

3 uwagi do wpisu “Sprawa mordu na profesorach lwowskich nadal jest otwarta

  1. P.S.

    To jest gwiazdka ode mnie dla UJ, uczelni która mnie wygnała jak psa, bo do korporacji oszukiwanych i oszukujących zupełnie się nie nadawałem, z czego jestem dumny ( nie z wygnania, tylko z nie nadawania się -https://blogjw.wordpress.com/2016/10/22/nie-nadaje-sie-do-korporacji-oszukujacych-i-oszukiwanych/).

    Rzecz jasna beneficjenci tej czystki sprzed 30 -laty (przed Świętami Bożego Narodzenia) nie nadają się, aby nawet taką robotę zrobić (ani przy kosztach produkcji 0 zł ! [ jak ja] a nawet przy kosztach ……….zł), stąd gdybym nie udokumentował tego co należało dla dobra publicznego (także uniwersyteckiego) zrobić, pożytek z sesji byłby znacznie mniejszy.

    Przypomnę, że z największej imprezy 650 lecia UJ – Kongresu Kultury Akademickiej nie ma nic dla dobra publicznego – ani kultury akademickiej, ani dokumentacji debaty nad kulturą (jest moja strona https://jubileusz650uj.wordpress.com/ ale bez reakcji beneficjentów czystki, etatowych akademików).

    Znane mi są opinie, że ja stanowiłem i nadal stanowię zagrożenie dla UJ, że ja UJ szkaluję, mimo że najlepsze moje lata poświęciłem dla UJ i nadal wiele poświęcam, a ten reportaż jest tylko drobnym przyczynkiem w tej działalności na rzecz wydostania się UJ z zapaści intelektualnej, a przede wszystkim moralnej.

    Ci, którzy dla dobra UJ palcem w bucie nie ruszą- chcą uchodzić za dobroczyńców/obrońców UJ [jak UJ pozostanie nadal w zapaści a oni będą nadal etatach, nie ruszając dla jego dobra palcem w bucie – to ich zdaniem będzie dobrze !].

    Mój system wartości jest dokładnie odmienny, więc nie bez przyczyny jestem z UJ – korporacji oszukujących i oszukiwanych – wyklęty i pozostanę także na te Święta i na następne lata.

    Tym niemniej nadal zamierzam działać na rzecz wydostania się najstarszej polskiej uczelni z zapaści powstałej po Wielkiej Czystce Akademickiej.

    Szkoda, że nie mam solidarnego wsparcia uważających się za patriotów, gdy tak tajni, jak i jawni współpracownicy systemu kłamstwa mają solidarne wsparcie.

    Polubienie

Skomentuj

