A mnie jest szkoda lata

1

A mnie jest szkoda lata – koncert poświecony pamieci Emanueala Schlechtera. 

Prowadzenie Aleksander Szumański

Kraków, 10 października 2016 r. 

(zdjecia i wideo – Józef Wieczorek)

plakat

9.jpg

2.jpg

4.jpg

3.jpg

11

5

7

8

12

Jedna uwaga do wpisu “A mnie jest szkoda lata

  1. Za serce chwyta wspomnienie naszej Ojczyzny choćby nawet poprzez piosenki nasze-lwowskie. Ojczyznę ma się w genach, sercu i pamięci a nawet choćby się jej nie pamiętało bo było się dzieciątkiem nie dobitym przez banderowców, ale w duszy czuje się jej zapach..zapach łąk i żyznej ziemi, krysztalicznego powiewu wiatru i wiary w Boga przodków naszych…. Kochana moja ziemio ojczysta ” TY JESTEŚ JAK ZDROWIE..ILE CIĘ CENIĆ TRZEBA, TEN TYLKO SIĘ DOWIE KTO CIĘ STRACIŁ” .. a dziś ja stara kobieta …płaczę po tobie…i… nie będzie mojej mogiły w mojej ziemi..ojczystej …a ta która pozostała- szczątkowa ..jakże jest szarpana i dobijana przez współczesnych p o l s k i c h banderowców…Ratuj nas Chryste od zdrajców !

    Lubię to

Skomentuj

